دیدار فرماندار شهرستان رباط کریم (سید مهدی ساداتی ) و رئیس سازمان صنایع از کارخانه تیارا

انتشار : 1397/08/02
+ 157 -116

دیدار فرماندار شهرستان رباط کریم (سید مهدی ساداتی ) و رئیس سازمان صنایع از کارخانه تیارا


" تولید داخلی یک امر مقدس است ( رهبر معظم انقلاب ) "


دیدار فرماندار شهرستان رباط کریم (سید مهدی ساداتی )  و رئیس سازمان صنایع از کارخانه تیارا

با توجه به تعهدات کاری و انجام دقیق وظایف مجموعه تیارا در امر تولید داخلی با تکیه بر توان داخلی و بومی سازی نیاز های داخلی کشور ، این امر مهم را قابل توجه قرار داده است.

به طوری که قدم های مبارک مسئولین کشوری را برای بازدید از کارخانه تیا را الزام داشته است.

در هفته گذشته کارخانه تیارا ، میزبان فرماندار قدر شناس رباط کریم جناب آقای سید مهدی ساداتی و رئیس سازمان صنایع بود در این بازدید به امر تولید و تکیه بر دانش داخلی و انبوه سازی

میزان تولید برای نیاز های مردم و اعمال قیمت های مناسب از اصلی ترین توصیه های مسئولین بود.

همچنین در این نشست مدیران ارشد کارخانه تیارا ، جناب آقای مهندس اصغر هادی و جناب آقای اکبر هادی از عملکرد کارخانه تیارا و همچون نحوه تهیه و تولید تا ارائه محصول توضیحاتی را خدمت مسئولین ارائه کردند.

با توجه به  اهمیت قرار گرفتن سرمایه انسانی و دانش اصلی بومی نیاز به توجه و استفاده از جوانان خلاق و با سواد در کارخانه های و دیگر محل های اقتصادی میباشد.

کارخانه تیارا با توجه به گسترش فعالیت خود در امر تولید و نیز نیاز به ارتقاء سطح کیفی کار و مجهز شدن به دانش روز دنیا نیازمند استفاده از متخصصین و مهندسین و دانشجویان عزیز میباشد.

شهر رباط کریم با توجه به گسترش مراکز آموزشی و تربیت دانشجویان عزیز و دارا بودن متخصصین و مهندسین در امر تولید میتواند نیاز کلی مجموعه تیارا را فراهم سازد.

با توجه به راه اندازی کارخانه تولیدی تیارا تا کنون بیش از 100 نفر را به طور مستقیم و بیش از هزاران نفر را به طور غیر مستقیم مشغول به کار کرده است.

 طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای و تاکید ایشان به امر تولید داخلی و با توجه به اندیشه  مسئولین عزیز وتوجه بالقوه این عزیزان به امر تولید و حمایت های همیشگی آنها مجموعه تیارا خود را موظف میداند تا هر چه بهتر از قبل این امر تولید را گسترش دهد.

" ومن الله توفیق"

تهیه خبر برند برتر

برچسب ها:

دیدار مسئولین رباط کریم

دیدار از کارخانه تیارا

دیدار فرمانده رباط کریم از کارخانه تیارا

دیدار فرمانده رباط کریم آقای سید مهدی ساداتی

بهترین قیمت

ارسال سریع

پرداخت امن

پشتیبانی سریع