عدم عرضه کالا را به ۱۲۴ اطلاع دهید

انتشار : 1397/05/14
+ 164 -146

شهروندان عدم عرضه کالا را به ۱۲۴ اطلاع دهند


 

تبریز - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از شهروندان خواست هرگونه کم فروشی و یا عرضه نکردن کالا در همه صنوف را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

غلامعلی راستی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: در حال حاضر ۴۸ اتحادیه صنفی مرکز استان مشمول اعلام موجودی اموال و ثبت مشخات مراکز نگهداری کالا در سامانه جامع انبار هستند.

وی افزود: تاکنون بیش از ۹۰ درصد مشخصات انبارها در سطح استان آذربایجان شرقی در این سامانه ثبت شده است.

راستی افزود: هر کالای بدون بارنامه در حال حمل و نقل، مشمول کالای قاچاق بوده و یا عرضه خارج از شبکه محسوب می شود و مبدا و مقصد آن به عنوان محل احتکار کالا مشمول پیگرد قانونی است.

معاون صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی اقلام لوازم خانگی شامل یخچال، یخچال فریزر، ماشین لباسشوئی و تلویزیون تولید داخلی را جزء کالاهای مشمول طرح تشدید مبارزه با احتکار و اختفاء برشمرد.

وی به کلیه تولید کنندگان و عرضه کنندگان تاکید کرد از هرگونه انبار و عدم عرضه محصولات خود به بازار با هدف ایجاد التهاب در بازار به منظور گرانفروشی محصولات، پرهیز کنند.

راستی در پایان با اشاره به اینکه افزایش ۴۰ درصدی قیمت برخی لوازم خانگی خارج از عرف است، تصریح کرد: شهروندان هرگونه کم فروشی و یا عرضه نکردن کالا در همه صنوف را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

کد خبر 4364249

 

بهترین قیمت

ارسال سریع

پرداخت امن

پشتیبانی سریع