راهنمای خریدسشوارخوب

انتشار : 1399/04/30
+ 142 -126

همه شما عزیزان بالاخره یه روز تصمیم میگیرید که یه سشوار با کیفیت و با قابلیت فراوان خریداری کنید اما قبل از خرید باید شناختی در رابطه با آن داشته باشد در این بخش از راهنمای خرید قصد داریم شما مشتریان عزیز را با معیارهای انتخاب یک سشوار خوب آشنا کنیم .


معیارهای انتخاب سشوار مناسب

مهم‌ترین معیارهای انتخاب عبارتند از: ۱- نوع موتور ۲- قدرت ۳- فناوری تولید یون ۴- فناوری تورمالین ۵-حرارت سرعت و دکمه باد سرد ۶- دکمه های ویژه و خاص ۷- نوع المنت ۸- امکانات جانبی علاوه بر این سشوار ها را به دسته‌های مختلف فوق حرفه‌ای ، حرفه‌ای ، نیمه‌حرفه‌ای ، خانگی و مسافرتی نیز تقسیم می‌کنیم که سشوار های خانگی نیز میتوانند به صورت چرخشی یا برس دار نیز باشند.

انواع سشوار

سشوار یونی
 
 
سشوارهای یونی با کمک کردن به شکستن مولکول های آب، باعث می‌شوند که موها سریع‌تر خشک شود، و هم چنین اجازه می‌دهند که موها ضمن حفظ رطوبت شان، سریع تر خشک شوند و در همان حالت که موها خشک می‌شوند، رطوبت در درون موها باقی می‌ماند. یون ها هم چنین به خنثی کردن یون‌های با بار مثبت موجود در موهای شما کمک می‌کنند، بنابراین درخشش را به موهای شما بازگردانده و کمک می کند تا موها نرم باشند.
 
تورمالین
 
این نوع سشوار با داشتن پوششی سنگی که حاوی مواد معدنی است و به طور طبیعی یون های منفی را منتشر کرده و موها را براق‌تر می‌کند که انواع سشوار چرخشی و سشوار های معمولی موجود میباشند.
 
سرامیک
 
سشوارهای سرامیکی دارای نوعی تکنولوژی هستند که به خشک کردن موها از درون و بیرون کمک می کنند. حرارت این سشوارها بسیار خفیف است، به همین دلیل آسیبی به موها نمی‌رسانند.بنابراین آشنایی با انواع سشوارها به شما در انتخاب یک خرید مناسب کمک می کند.
 
 
آیا سشوارهایی که قیمت بیش تری دارند، بهتر هستند؟
کوتاه ترین پاسخ « بله » است. سشوارهایی که گران تر هستند، کیفیت بالاتری دارند، و گارانتی بهتری را برای این سشوارها ارائه می‌کنند. سشوارهایی که قیمت بالاتری دارند، تأثیرگذاری بیش تری هم بر روی موها دارند. در واقع این طور می‌توان گفت که موهای شما زمانی خوب به نظر می رسند که سشوار شما و ابزارهایش کارایی زیادی داشته باشد. در این صورت شما می‌توانید به سرعت کار کنید.
 
اگر سشوار این امکان را به شما بدهد، بنابراین کیفیت بالا و سرعت بیش تر، نکاتی کلیدی و مهم در هنگام خرید سشوار است.
 
 

 

بهترین قیمت

ارسال سریع

پرداخت امن

پشتیبانی سریع