مایکروویو مایدیا مدل AG928EHR

انتشار : 1397/10/29
+ 147 -149

با توجه به مشغله های زندگی مدرن و کمبود زمان اضافی برای آشپزی...


با توجه به مشغله های زندگی مدرن و کمبود زمان اضافی برای آشپزی معمولا افراد به دنبال دستگاه هایی هستند که بتوانند با صرف کمترین وقت ممکن بهترین و خوشمزه ترین غذا را برای خود و خانواده شان تهیه کنند. دستگاه مایکروویو یا به اصطلاح مایکروفر یکی از همین دستگاه هایی است که به کمک افراد آمده تا بتوانند با صرف وقت کمتر غذای خود را آماده کنند، مکانیزم کارکرد دستگاه مایکروویو امواج رادیویی با فرکانس بالا و طول موج کوتاه هستند که مانند پرتوهای قابل رویت نور قسمتی از طیف الکترومغناطیس را تشکیل می دهد، این امواج با توجه به ماده ای که به آن تابیده می شوند جذب یا منکعس می شوند، مواد غذایی با توجه به آب موجود در مواد این امواج را جذب می کنند.

فروشگاه اینترنتی تیارا کالا ، مایکروویو 28 لیتر مایدیا مدل AG928EHR را به شما پیشنهاد میدهد.

                                                                              

مایکروویو مایدیا مدل  AG928EHR  با ظرفیت 28 لیتر، انتخابی ایده آل برای خانواده های با جمعیت متوسط و افرادی است که علاقه مند به آشپزی با فر مایکروویو هستند.
طراحی کلاسیک نمای بیرونی دستگاه در رنگهای مشکی و نقره ای، باعث تنوع در  انتخاب رنگ دلخواه برای انطباق بیشتر این محصول با دکوراسیون آشپزخانه شده است.
سینی دایره ای با قطر 31/5 سانتی متر، فضای قابل توجهی را برای قراردادن یک ظرف بزرگ و یا حتی چندین ظرف با اندازه های مختلف، فراهم می کند.

وجود 8 نوع برنامه خودکار پخت غذا بدون نیاز به انجام تنظیمات خاص و همچنین برنامه یخ زدایی با عملکرد آسان بر اساس وزن ماده غذایی و یا زمان انجام یخ زدایی، از دیگر ویژگی های این مدل فر مایکروویو مایدیا است.
این دستگاه دارای دو عملکرد گریل و مایکروویو می باشد.
عملکرد گریل معمولا برای برشته کردن سطح غذاها یا کباب کردن مواد غذایی به کار گرفته می شود. در این حالت برای نزدیک تر شدن سطح مواد غذایی به المنت بالایی (که به المنت گریل معروف است)، از سه پایه گریل (که داخل بسته بندی فر مایکروویو مایدیا قرار دارد) استفاده می شود.
سیستم پخت ترکیبی در فر مایکروویو مایدیا، امکان استفاده همزمان از گریل و مایکروویو را فراهم می آورد که این قابلیت موجب کاهش زمان پخت، افزایش کیفیت غذا و تنوع بیشتر در روشهای پخت غذا می شود.
این محصول دارای 18 ماه ضمانت با پشتیبانی بانیان سرویس الکترونیک می باشد .

فروشگاه اینترنتی تیارا کالا نمایندگی فروش محصولات مایدیا می باشد.


مشخصات فنی مایکروویو مایدیا مدل AG928EHR
پهنا : 513 میلی‌ متر
عمق : 430 میلی‌ متر
ارتفاع : 307 میلی‌ متر
ظرفیت : 28 لیتر
برنامه پخت : دارد
توضیحات برنامه پخت : 8 برنامه پخت اتوماتیک
قابلیت مایکروویو : دارد
گریل : دارد
کانوکشن : ندارد
پخت ترکیبی : دارد
یخ زدایی : دارد
جوجه گردان : ندارد
صفحه نمایش : دارد 
توضیحات صفحه نمایش : دیجیتال
قطر صفحه چرخان : 315 میلی متر
قفل کودک : بله
تایمر 95 دقیقه‌ای

برچسب ها:

معرفی مایکروویو مایدیا مدل AG928EHR

مشخصات فنی مایکروویو مایدیا

مایکروویو مایدیا AG928EHR

AG928EHR

مایکروویو 928

بهترین مایکروویو

بهترین قیمت

ارسال سریع

پرداخت امن

پشتیبانی سریع