چایساز فلر

انتشار : 1397/10/26
+ 121 -126

چایساز با برند فلر یکی از بهترین و پرفروشترین چای ساز ها ، در بین انواع برند های مختلف در بازاراست .
برند فلر با طراحی و زیبایی منحصر به فردش توانسته است طرفداران ومشتریان خاص خودش را از میان انواع برند ها کسب کند.


 

 رایج ترین نوشیدنی گرم در کشور ما چای است وعطروطعم ودرست دم کشیدن چای برای همه ی ما ایرانی ها امری مهم است وبرای نوشیدن یک لیوان چای تازه دم با روش های سنتی باید زمان نسبتا زیادی را منتظر بمانیم.

امروزه کتری وسماورهای قدیمی جای خود را به چای سازها و وسایل مدرن امروزی داده اند و ما میتوانیم عطر وطعم یک چای خوب را بچشیم و حتما نیازی به روشهای سنتی قدیمی نداریم .

چای سازها در سه دسته در بازار موجود هستند:

1-دم آور

2-استند دار

3-چای ساز بدون قوری (کتری برقی)


1-دم اآور:

در این مدل قوری روی کتری قرار میگیردوبا تماس بخارکتری چای  درون قوری به ارامی دم میکشد ودر این مدل چای عطروطعم خود را به خوبی حفظ میکند که پیشنهاد تیارا کالا برای این مدل چای ساز به مشتریانش چای ساز مدل 070 فلر میباشد که در دو رنگ سفید مشکی موجود میباشدکه از مدرنترین و پرفروشترین چای ساز های بازار میاشدکتری این چای ساز ظرفیت گنجایش کمتر از دو لیتر اب را دارد تا خیلی سریع اب را به جوش بیاورد. از دیگر کارایی های این کتری بدنه ی شفاف ان است که مشاهده ی حجم اب را اسان تر میکندو دکمه های کنترل نیز روی کتری میباشد که با کمک این دکمه ها میتوانید  دستگاه را در حالت جوش یا گرم نگه دارنده یا خاموش قرار دهید.

2-استند دار:

در این نوع از چای ساز ها گروه تیارا کالا به مشتریانش  چای ساز استند دارفلر مدل 113 رامعرفی میکند که دارای تنظیم درجه حرارت اب کتری میباشد که با آن میتوان کتری را روشن وزیر قوری را گرم نگه داشت.

3-کتری برقی:

این طرح نوآوری همان طرح قدیمی کتری میباشد که فقط برای جوش آوردن آب از آن استفاده میشود که پیشنهاد گروه تیارا کالا به شما کتری برقی استیل مدل 071 استیل و مدل 072  پیرکس فلر میباشد.

برچسب ها:

چای ساز فلر

چای ساز استند دار فلر

کتری برقی فلر

برند فلر

پیشنهاد تیارا کالا

دم آور فلر

چایساز 071 فلر

چایساز 072 فلر

بهترین قیمت

ارسال سریع

پرداخت امن

پشتیبانی سریع