سشوارپرنسلی

انتشار : 1397/10/23
+ 139 -150

سشوارهای پرنسلی یکی ازبا کیفیت ترین و بهترین برندهای معتبردر سراسر دنیاست .سشوارهای پرنسلی دارای المنت های پرقدرت و بهترین پرتاب باد در بین انواع برندها هستند.که یکی از پیشنهادهای مجموعه ی تیارا کالا به مشتریانش میباشد.


سشوارپرنسلی با توجه به کیفیت سشوارهای موجود در بازار انتخاب مناسبی است. سشوارهای پرنسلی در انواع مختلفی در بازار موجود هستن سشوارهای AcوDc که سشوارهای dc پرنسلی دارای موتور سبک هستند و از انها برای مصارف خانگی استفاده میشود و سشوارهای acپرنسلی دارای موتور سنگین هستند و از انها برای مصارف سالن های زیبایی استفاده میشود. برند پرنسلی انواع دیگری از سشوارها را نیز داراست از جمله سشوار چرخشی پرنسلی که دارای قدرت 1000 وات .فناوری تولید یون (یونیک). دارای باد سرد و گرم . مرحله ی تنظیم حرارت . برس مویی با پوشش سرامیکی و قابلیت چرخش به سمت راست وچپ هست.سشوارها برسی نیز یکی از انواع مختلف سشوارهای برند پرنسلی میباشد که دارای3 مرحله تنظیم گرماست ودارای قدرت 1000 وات با پوشش سرامیکی میباشد.

از نقاط قوت سشوار پرنسلی میتوان به موتور بسیار پرقدرت.فناوری تولید یون.و دکمه ی باد سرد اشاره کرد. شما میتوانید در سفرهایتان هم از سشوارمسافرتی پرنسلی که ابعاد کوچکی دارد استفاده کنید .

پس اگر تصمیم داریدکه یک سشوار مناسب خریداری کنید حتما دنبال بهترین برند ها باشیدتا با ظرافت و دقت بیشتری محصول با کیفیتی را خریداری کنید. مجموعه ی تیارا کالا  سشوار پرنسلی را که یکی از بهترین برندهای معتبر است را به شما معرفی میکند تا سلامتی موهای شما را تضمین کند.

مشخصات یکی از پرفروشترین مدل های سشوار پرنسلی به شرح زیر میباشد. 

مدل: Pr234At

قدرت:2300وات 

ایونیک

کلید باد سرد 

دارای موتور ac پر قدرت

دارای 6 مرحلع تنظیم سرعت/گرما

دارای فیلتر قابل شستشو

حلقه اویز برای نگهداری اسان

 

برچسب ها:

سشوار پرنسلی

سشوار چرخشی پرنسلی

قیمت سشوارهای پرنسلی

سشوار 234 پرنسلی

سشوارAc

سشوارDcپرنسلی

راهنمای خرید سشوار مناسب

برند پرنسلی

بهترین قیمت

ارسال سریع

پرداخت امن

پشتیبانی سریع