عمر مفید لوازم خانگی

انتشار : 1397/09/25
+ 143 -135

این مقاله سعی دارد به عمر مفید لوازم خانگی و نکاتی مهم به هنگام خرید بپردازد ...


عمر مفید لوازم خانگی
 
این مقاله سعی دارد به عمر مفید لوازم خانگی و نکاتی مهم به هنگام خرید بپردازد ،
همه ی ما لوازم خانگی را خریداری میکنم تا راحت تر زندگی کنیم و با صرف زمان کمتری به امور روزمره خود بپردازیم.
در واقع میتوان گفت به غیر از خانه ها و اتومبیل ها، لوازم خانگی می تواند بزرگترین سرمایه گذاری های خانه داران باشد، برای مثال اگر شما اقدام به خریدن لوازم خانگی ارزان قیمت کنید مدام باید برای تعمیرات آن اقدام کنید که این امر مستلزم هزینه و زمان است.بنابراین هر چه در هنگام خرید لوازم خانگی دقت بیشتری به خرج دهید در واقع سرمایه گذاری بهتری انجام داده اید.
 
عمر مفید لوازم خانگی:
سیستم تهویه هوا: 15 سال
ماشین ظرفشویی: 9 سال
خشک کن: 13 سال
مایکروویو: 9 سال
یخچال: 13 سال
اجاق گاز: 13 تا 15 سال
ماشین لباسشویی: 10 سال
 
در واقع میتوان اینگونه گفت که مدت زمانی که عمر یک دستگاه لوازم خانگی به طول می انجامد بستگی به نام تجاری دارد و اینکه چگونه آن را حفظ کنید و البته راهنمایی هایی که میتوانید از نمایندگی آن بگیرید ، شما نیز در هنگام خرید باید به اینکه آیا برندی که انتخاب کردید دارای نمایندگی رسمی قابل دسترسی برای شما است یا خیر توجه کنید.
شما باید درباره چگونگی استفاده صحیح و نگه داری از لوازم خانگی آگاهی داشته باشید زیرا اگر نداشته باشید لوازم خانگی شما دچار مشکل شده و به تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی نیاز پیدا میکنید.
میتوان به طور کلی گفت برای نگه داری صحیح از لوازم خانگی شما باید فیلترهای یخچال و فریزر خود را تعویض کنید، ماشین ظرفشویی خود را تمیز نگه دارید و فیلتر آن را در صورت لزوم تعویض کنید، تمیز کردن فر را به طور مرتب انجام دهید، و هرگز در ماشین لباسشویی خود بیش از حد لباس بارگذاری نکنید.
اما چیزی که به قطع میتوان گفت این است که حتی در صورت رعایت همه ی این نکات دیر یا زود به نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی احتیاج پیدا میکنید و آن روز همان روزی است که باید پاسخ دقتتان در هنگام خرید را بگیرید.
 
به چه نکاتی در هنگام خرید دقت کنیم؟
 
همه ی برند ها در طراحی و تولید محصولاتشان نهایت دقت را به خرج میدهند برندهای ایرانی نیز از این قائده مستثنی نیستند.اما سوال اینجاست چقدر ظاهر یک لوازم خانگی برای مشتریان اهمیت دارد؟
 
* ظاهر برای مشتریان مهم است اما نه به اندازه کیفیت و پشتیبانی محصول.
 
پس نتیجه تحقیقات ما دوراز تصورات نیست همانطورکه تحقیقات نشان داده است مصرف کنندگان علاقمند به کارایی وعملکرد بالای دستگاهی که خریداری میکنند هستند تا زندگی روزمره راحت تری داشته باشند.
بنابراین واضح است که در هنگام خرید لوازم خانگی ابتدا باید همه ی تمرکز خود را بر کیفیت و کارایی محصول و سپس خدماتی که بعد از خرید محصول ارائه میشود بگذارید.
نکته ی دیگری که باید بدانید این است که این روزها هزینه ی های زیادی از هر طریقی به خانواده تحمیل میگردد بنابراین باید سعی در کم کردن این هزینه ها داشت.خرید یک لوازم خانگی با رده انرژی بالا به شما درکم تر مصرف کردن انرژی و به دنبال آن کم کردن هزینه ها به شما کمک میکند.
جالب است بدانید همه ی مردم دنیا در هنگام خرید لوازم خانگی ابتدا به قیمت آن توجه میکنند,سپس قابلیت و ویژگی های دستگاه ودر مراحل بعد به ترتیب به میزان مصرف انرژی دستگاه, برند آن ,ظاهر و....دستگاه دقت میکنند.
 
اقدام صحیح در هنگام خرابی لوازم خانگی چیست؟
 
اگر دستگاه شما سالهاست که کار میکند و برای شما از نظر مالی مقرون به صرفه است توصیه میشود دستگاه را تعویض کنید زیرا اگر دستگاه جدید با طراحی جدید جایگزین یک دستگاه قدیمی شود، پیشرفت های زیادی در عملکرد به وجود می آید که می تواند زندگی شما را ساده تر کند.به عنوان مثال، بسیاری از لباسشویی های مدرن، خشک کن ها و یخچال و فریزر را می توانید با استفاد از یک گوشی هوشمند کنترل کنید همچنین جالب است بدانید یخچال های جدیدتر تقریبا نیمی از انرژی را به عنوان مدل های قدیمی تر استفاده می کنند.
اما اگر دستگاه جدید است و یا برا خرید دستگاه جدید تر در هزینه ای پیش بینی نکرده اید با نمایندگی تعمیرات برند آن دستگاه تماس گرفته و از آن ها کمک بخواهید.
 

برچسب ها:

عمرمفیدلوازم خانگی

انتخاب لوازم خانگی

کیفیت لوازم خانگی

خدمات پس از فروش

انتخاب صحیح

لوازم خانگی

بهترین قیمت

ارسال سریع

پرداخت امن

پشتیبانی سریع