فرآیند تولید محصولات تیارا

انتشار : 1396/11/22
+ 237 -224

محصولات تولید شده توسط کارخانه جات تولیدی تیارا با برند های تی دی اف و تیارا که ظروف پخت و پز را در استای تولید خود قرارداده است و معمولا دارای قابلمه ، ماهی تابه ، شیرجوش ، ماهی تابه رژیمی ، ماهی سرخ کن است.


ظروف چدن گرانیت TDF

محصولات تولید شده توسط کارخانه جات تولیدی تیارا با برند های تی دی اف و تیارا که ظروف پخت و پز را در استای تولید خود قرارداده است و معمولا دارای قابلمه ، ماهی تابه ، شیرجوش ، ماهی تابه رژیمی ، ماهی سرخ کن است.

ظروف پخت و پز تولید شده توسط مجموعه تیارا در سایز و طرح و رنگهای مختلف تولید میشوند تا همه سلایق و نیازهای مشتری را جوابگو باشد.

ظروف چدن گرانیت FTD  هم جزئی از ظروف پخت و پز هستند .

امروزه ظروف چدن گرانیت با استقبال عموم مردم قرار گرفته است .

پوشش چدن گرانیت نسبت به دیگر پوشش ها جدیدتر میباشد .

پوشش گرانیت مورد استفاده توسط تیارا برای محصولات تیارا و تی دی اف به نسبت تفلون عمر بالاتری دارد و در صورت استفاده صحیح ، سالها کیفیت خود را حفظ خواهد کرد .

ظروف چدن گرانیت TDF در سایز ها و رنگ های مختلف جهت سلایق مختلف تولید میشود ظروف چدن گرانیت بصورت تک و هم بصورت سرویس بفروش میرسند .

برای بالا بردن عمر ظروف چدن گرانیت باید چند نکته را مورد توجه قرار داد.

استفاده از شعله مناسب در هنگام آشپزی ، نگذاشتن ظرف خالی بر روی اجاق ، شستشو فقط با ابر و اسکاچ مخصوص ، استفاده از قاشق مخصوص ، نکاتی هستند که میتوان در مورد ظروف چدن گرانیت TDF  بکار برده شوند تا عمر این ظروف را بالا ببریم ، و سالها از این ظروف استفاده کنیم

ظروف چدن گرانیت TDF  از ظروف تازه وارد بازار است که به دلیل شکل و طراحی آن بسیار پرطرفدار هستند. چدن گرانیت با آنکه رسانای حرارتی ضعیفی است ولی به خوبی حرارت را در خود نگه می دارد و آن را به طور یکنواخت پخش می کند.

ظروف چدن گرانیت TDF  مرکب از آهن، کربن و سیلیسیم است که در شکل هایی چون چدن های ضد سایش، مقاوم به خوردگی و مقاوم در برابر حرارت وجود دارند. ظروف چدن گرانیت مخصوص آشپزخانه تقریبا تمام این ویژگی ها را یکجا دارند و در صورت مراقبت از آنها می توانند تا مدت نامحدودی سبب لذت آشپزی شوند. 
در واقع این ظروف چدن گرانیت TDF  مقاومت بالایی دارند، رنگ آنها از بین نمی رود و زنگ نمی زنند، لب پر نمی شوند، طعم و عطر غذا را حفظ می کنند و استفاده از آنها آسان است برای گرفتن نتیجه بهتر از این ظروف باید از حرارت کم یا متوسط استفاده کرد. هنگام آشپزی باید دقت کرد تا ظرف 2 تا 3 دقیقه پیش از ریختن روغن گرم شود. این در حالی است که هنگام پخت غذا باید از قاشق های پلاستیکی، چوبی یا نایلونی استفاده شود چرا که قاشق های فلزی ممکن است به لعاب ظرف آسیبب برسانند.

 

بهترین قیمت

ارسال سریع

پرداخت امن

پشتیبانی سریع