کیک پزتیارا

انتشار : 1398/02/02
+ 156 -158

دستگاه کیک پز جهت تهیه انواع کیک و شیرینی در منزل مورد استفاده قرار می گیرد باتوجه به عملکرد چندگانه دستگاه کیک پز تیارا می توانید جهت کاربردهای دیگر از این دستگاه استفاده نمایید.


امروزه با گسترش تکنولوژی در آمور آشپزی و وسایل آشپزی کردن دستگاه های متنوعی تولید شده و در بازار ها ارائه میشود که لذت آشپزی کردن را دو برابر میکند  دستگاهی که هم اکنون در حال معرفی آن هستیم همانند فر عمل میکند و خیلی بهتر از فر و احتیاجی به فضای زیادی ندارد و میتواند کار شما را به نحوه احسنت انجام دهد در این بخش فروشگاه اینترنتی تیارا قصد دارد شما مشتریان خوش سلیقه را با دستگاه کیک پز تیارا آشنا کندکه یکی از تولیدات جدید شرکت تیارامیباشد .
 دستگاه کیک پز جهت تهیه انواع کیک و شیرینی در منزل مورد استفاده قرار می گیرد باتوجه به عملکرد چندگانه دستگاه کیک پز تیارا می توانید جهت کاربردهای دیگر از این دستگاه استفاده نمایید شما برای پختن انواع شیرینی ، پختن انواع کیک ،  پختن انواع پیتزا از دستگاه کیک پز استفاده نمایید.
کیک پز یکی از بهترین وسایل برای خانم های خانه دار با سلیقه است که می خواهند انواع کیک ها و نان ها را به راحتی در منزل تهیه کنند. در برخی انواع کیک پز علاوه بر کیک و نان های فانتزی، می توان مربا و انواع خمیر برای پیتزا و پیراشکی هم تهیه کرد. صفحه نچسب این دستگاه کیک پز کمک می کند دیگر نگران سوختن و خرد شدن کیک های خود نباشید.
دستگاه کیک پز برنامه های پخت متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین پس از پخت، تا مدتی نان ها و کیک های شما را داغ نگه می دارد.همچنین کیک پزتیارادارای  پنجره شیشه ای برای مشاهده مراحل پخت میباشد.
    نکات استفاده ازکیک پزتیارا:
●  قبل از استفاده از دستگاه برای بار اول 20 دقیقه در هوای آزاد روشن نگه داشته شود 
● قسمت فوقانی دستگاه که در آن سیم مقاوت برقی بکار گرفته شده است را نباید در آب فرو کنید ، بلکه برای تمیز کردن آن باید از یک دستمال نمدار استفاده کرد .
● بطور کلی قبل از پختن هرگونه کیک و شیرینی باید قالب دستگاه را با کره یا روغن چرب کنید .
● در بعضی از دستور العمل های شیرینی پزی یا پختن غذا و یا سرخ کردن ، دستگاه باید قبلا طبق دستور قدری گرم شود .
● بعد از پخت شیرینی و کیک باید درب دستگاه را برداشته و کیک را چند دقیقه به حالت خود باقی گذاشت تا کاملا سرد شود
 

برچسب ها:

کیک پزتیارا

کیک پزگرانیتی

پیتزاپزتیارا

کیکپزبرقی

نحوه استفاده ازکیک پز

کیک پزبرقی

بهترین قیمت

ارسال سریع

پرداخت امن

پشتیبانی سریع