حضور امام جمعه شهر پرند در کارخانه تیارا

انتشار : 1397/11/29
+ 149 -135

بازدید امام جمعه شهر جدید پرند ، از شهرک صنعتی پرند ؛

حجت‌الاسلام عبدالله‌ زاده‌پاشاکی ، امام جمعه شهر جدید پرند با همراهی جناب آقای مهدی توانا مدیر شهرک صنعتی پرند ، به جهت بازدید از واحد های تولیدی در شهرک صنعتی پرند حضور یافتند و ...


بازدید امام جمعه شهر جدید پرند ، از شهرک صنعتی پرند ؛
با توجه به توسعه شهر جدید پرند و توسعه و بهبود عملکرد تولید کنندگان منطقه موجب شده است تا توجه مسئولان نیز به این منطقه جلب شود و مجموعه تولیدی صنعتی تیارا سعادت این را داشته است که بتواند میزبان مسئولین بلند مرتبه شهر جدید پرند باشند .
                       
 
حجت‌الاسلام عبدالله‌ زاده‌ پاشاکی ، امام جمعه شهر جدید پرند با همراهی جناب آقای مهدی توانا مدیر شهرک صنعتی پرند ، به جهت بازدید از واحد های تولیدی  در شهرک صنعتی پرند  حضور یافتند.
امام جمعه شهر جدید پرند در این بازدیدها به صاحبان صنایع تعهد پیگیری مشکلات زیربنایی از جمله ترمیم جاده ساوه به شهرک صنعتی پرند و تقویت منابع آب این شهرک را دادند و متذکر شدند که شخصا در راستای بهبود عملکرد و تقویت حوزه کارخانه های تولیدی وارد عمل واهند شد.
همچنین مدیر محترم شهرک صنعتی پرند جناب آقای توانا با توجه به مشکلات سطحی پیش رو اعلام داشتند که اجرای طرح های بهبود وضعیت شهرک پرند در حال اقدام بوده و پیگیری این موضوع را با توجه به فرمایشات امام جمعه شهر جدید پرند تشدید خواهند بخشید.
لازم به ذکر است که در بازدید از کارخانه تیارا از عملکرد و مدیریت مهندسین تیارا ( جناب آقای مهندس هادی ) و سایر مهندسین و متصصین از طرف حجت الاسلام عبدالله زاده پاشاکی و همچنین جناب آقای مهدی توانا تقدیر و تشکر به عمل آمد.
همچنین جناب آقای مهندس هادی اعلام داشتند که در راستای تولید با توجه به وضعیت اقتصادی کشور تمام تلاش خود را خواهند نمود تا بهترین و مناسب ترین قیمت و با کیفیت ترین محصول را تولید کرده و در اسرع وقت توزیع کنند.
 
ومن الله و توفیق

بهترین قیمت

ارسال سریع

پرداخت امن

پشتیبانی سریع