مایکروویو034 مایدیا

انتشار : 1398/03/29
+ 165 -132

مایکروویو به دلیل زندگی شلوغ این روزها تبدیل به یکی از ضوری ترین وسیله های خانه شده است.مایکروویوهای مایدیا کی از برترین برندهای بازاراست که مورد استقبال خانم های خانه دار قرارگرفته است..


مایکروویو به دلیل زندگی شلوغ این روزها تبدیل به یکی از ضوری ترین وسیله های خانه شده است.مایکروویوهای مایدیا کی از برترین برندهای بازاراست که مورد استقبال خانم های خانه دار قرارگرفته است. مایکروویو 034 مایدیا با گنجایش 34 لیترازسری مایکروویوهای زیبا وکاربردی این برند میباشدکه دارای تنظیمات دیجیتالی میباشد که کارکردن با ان رااسانتر میکندکه دارای 8 حالت مختلف برای پخت وپزمیباشد که این صفحه ی دیجیتالی در سمت راست دستگاه قرارگرفته است ای دستگاه دارای قابلیت پخت ترکیبی میباشد که با این قابلیت شما میتوانید حالت مورد نظرخود را انتخاب کرده و منتظر اماده شدن غذای خود باشیداین دستگاه دارای دکمه ی یمن کودک نیز میباشد تاشما باخیال راحت به اشپزیتان برسید. از دیگر قابلیت های ایندستگاه پخت گریل ان میباشد که بدون استفاده از اشعه وباکمک گردش هوای داغ داخل دستگاه موجب گریل شدن مواد غذایی میشود. قابلیت یخ زدایی مایکروویو مایدیا براساس محاسبه هوشمند وزن وزمان میباشد .
مزايای انواع ماکروویو
1- پختن و گرم كردن سريع غذا
 2-با توجه به كوتاه بودن زمان پخت، ويتامين ها در غذا باقي مي ماند.
3-صرفه جويي در زمان و هزينه
 4-مناسب براي يخ زدايي
معايب ماکروویوها
· نمي توان مواد غذايي را با هر ظرفي داخل ماكروويو قرار داد. (مانند ظروف فلزي و پلاستيكي كه مناسب قرارگيري در ماكروويو نيستند.)
· بسياري از مواد غذايي مانند تخم مرغ و كنسرو را نمي توان در ماكروويو قرار داد زيرا موجب تركيدن آن در فضاي ماكروويو مي شود.
· چون در بازه زماني كمتر و با امواج مواد غذايي را گرم مي كند به همان ميزاني كه با سرعت غذا گرم مي شود به همان ميزان سرعت هم غذا سرد مي شود.
 برخي از خواص مواد غذايي بر اثر امواج در مايكروفر از بين مي رود.
نكات مهم برای خريد ماكروويو
1- بهتر است براي خريد كالاي مورد نظر تان به چند نكته توجه كنيدكه اين نكات به شرح زير است:
2- قدرت ماكروويو ها بر اساس وات اندازه گيري مي شود. اگر براي پختن غذا از از آن مي خواهيد استفاده كنيد بهتر است ماكروويو پر قدرت تري را انتخاب نماييد، اما اگر براي يخ زدايي و گرم كردن غذا صرفا استفاده مي كنيد،ماكروويو با قدرت كم تر هم كار شما را انجام مي دهد و بهتر است هزينه بيشتر پرداخت نكنيد.
3- اندازه ماكروويو ها با هم متفاوت است. قبل از خريد فضاي تان را دقيق بررسي كنيد.
4- بيشتر ماكروويو ها صفحه چرخاني دارند كه ظرفي كه روي آن قرار مي گيرد را با چرخش يكنواخت، گرم كند اما در مدل هاي جديد تر، المنتي دارد كه براي پخت مواد غذايي در آن باعث طلايي و ترد شدن آن مي شود.
5- به دليل چد منظوره بودن ماكروويو ها، خوب است كه كاربرد هريك از دستور العمل هاي طبخ در آن را ياد بگيريد و به دقت مطالعه كنيد اما احتياط را فراموش نكنيد زيرا امكان تركيدگي و سوختگي در اين وسيله زياد است.
شما میتوانید انواع محصولات مایدیارا با بهترین قیمت ها از تیاراکالا تهیه کنید.

برچسب ها:

معرفی مایکروفر

خرید مایکروفر

نکات خرید مایکروفر خوب

بهترین قیمت

ارسال سریع

پرداخت امن

پشتیبانی سریع