ماشین لباس‌شویی جدید TWINWash

انتشار : 1397/05/14
+ 186 -177

ال‌ جی از ماشین لباس‌شویی جدید TWINWash رونمایی کرد


سری جدید ماشین‌های لباس‌شویی TWINWash ال‌جی در سایزهای مختلف؛ از مدل ۲۷ اینچی گرفته تا مدل‌های ۲۴ اینچی در نمایشگاه بین‌المللی ایفا ۲۰۱۷ رونمایی شد. این مدل لباسشویی در جولای سال ۲۰۱۵ معرفی شد و از دو مخزن شستشوی اتوماتیک با موتور بدون تسمه بهره می‌برد. لباسشویی TWINWash ال‌جی، قابلیت‌هایی مانند TrueSteam و TurboWash را ارائه می‌دهد و مواد آلرژی‌‌زا، چروک‌ها و بوی بد لباس را از بین می‌برد.

ماشین لباس‌شویی TWINWash

لباسشویی ال‌جی از خشک‌کن جدیدی بهره می‌برد که با دارا بودن فناوری پمپ حرارتی اینورتر، میزان آسیب دیدن پارچه را به حداقل ممکن می‌رساند و با خشک کردن لباس با دمایی کم، قابلیت‌هایی مثل Eco Mode و Turbo Mode را در اختیار کاربر می‌گذارد. قابلیت پربازده Eco Mode در مصرف انرژی صرفه‌جویی کرده و صدای دستگاه را کم می‌کند؛ در حالی که قابلیت Turbo Mode با سرعت بیشتری لباس را خشک می‌کند.

ماشین لباس‌شویی TWINWash

محصول LG Styler آخرین مرحله در سری محصولات مراقبت از لباس ال‌جی محسوب می‌شود. این محصول که برای شاداب کردن و پاکسازی لباس‌ها از آلودگی‌های محیطی طراحی شده است، با قابلیت TrueSteam، لباس را از آلودگی‌ها پاکسازی می‌کند و بوی بد و چروک را از آن‌ها می‌زداید. این محصول طبق گواهی مؤسسه‌ی BAF انگلستان تا ۹۹.۹۹ درصد از مواد آلرژی‌زا و باکتری‌های آلوده کننده را از لباس‌ها می‌زداید. مدل LG Styler نیز به فناوری پمپ حرارتی اینورتر مجهز است و بدون آسیب رسیدن به بافت لباس، آن‌ها را خشک می‌کند. قابلیت کلیدی Styler آویزهای متحرک آن است که با آرام تکان دادن لباس‌ها باعث می‌شود چروک‌های روی لباس‌ها به حداقل ممکن برسد. به علاوه با وجود تجهیزات مخصوص شلوار این دستگاه، امکان ایجاد خط اتوی منظم و دقیق روی شلوار و از بین بردن چروک‌های پشت زانو وجود دارد. 

گروه وبگردی تیارا کالا

بهترین قیمت

ارسال سریع

پرداخت امن

پشتیبانی سریع