سرخ کن فیلیپس مدلHD 9220

انتشار : 1397/11/01
+ 155 -138

سرخ کردن مواد غذایی مورد علاقه با استفاده از جریان سریع هوای گرم علاوه بر اینکه مزه غذا را حفظ خواهد کرد بلکه روغن بسیار کمتری را برای سرخ کردن به کار می گیرد...


 
بررسی قیمت و مشخصات سرخ کن فیلیپس مدلHD9220 
 
سرخ کردن مواد غذایی مورد علاقه با استفاده از جریان سریع هوای گرم علاوه بر اینکه مزه غذا را حفظ خواهد کرد بلکه روغن بسیار کمتری را برای سرخ کردن به کار می گیرد. سرخ کن فیلیپس 9220 یکی ازبهترین وپرفروشترین سرخ کن های موجوددربازار می باشد که تاکنون ظرفداران زیادی پیدا کرده است.این سرخ کن فیلیپس قادر است به میزان 80 درصد  در مصرف روغن صرفه جویی کند. و در عین حال طعم و مزه غذاها را نیز به خوبی حفظ خواهد کرد.
 
این سرخ کن پرفروش فیلیپس می تواند انواع مختلفی از غذاهای  را از جمله سیب زمینی، مرغ، فلافل، گوشت و … را به بهترین شکل ممکن سرخ کند و غذایی کاملا خوشمزه  وسالم را برای شما فرآهم کند. لوازم خانگی فیلیپس جزو پرفروش ترین لوازم موجود در بازار می باشند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. به همین منظور فروشگاه اینترنتی تیارا کالا اقدام به ارائه انواع محصولات فیلیپس کرده است..
 
سرخ کن PHILIPS HD9220 توانایی مغزپخت کردن موادغدایی را دارد وهمچنین سطح بیرونی انها را کاملا ترد مینماید. این سرخ کن فیلیپس قادر است یک سبد سیب زمینی را در عرض 12 دقیقه سرخ کند و برای سرخ کردن انواع مواد غذایی نیاز به زمان زیادی ندارد ودر زمان بسار کوتاهی مواد غذایی را برای شما سرخ میکند. همچنین چون برای سرخ کردن غذا از هوای گرم استفاده می شود بخار کمتری ایجاد می شود و بوی غذا کاملا گرفته خواهد شد که اجازه نمی دهد بوی غذا در فضای اشپزخانه پخش شود..
قظعات سرخ کن فیلیپس 9220 به گونه ای ساخته شده است به راحتی از هم جدا میشوند و میتوان انها را در ماشین لباسشویی قرار داد. این سرخ کن مجهز به تایمر میباشد تا زمانی که شما در منزل مشغله ی کاری زیادی دارید میتوانید انرا حداکثربه مدت 30 دقیقه تنظیم کنید وسایر کارهای خود را انجام دهید ودستگه چس از اتمام زمان به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد.
. این سرخ کن  فیلیپس دارای یک قطعه مخصوص جهت جدا کردن مواد غذایی داخل سبد می باشد و به شما امکان می دهد چند نوع غذای مختلف را همزمان با هم سرخ کنید بدون اینکه غذاها با هم مخلوط شوند. ظرفیت سبد این سرخ کن جدید فیلیپس 0.8 کیلوگرم می باشد و توان مصرفی آن 1425 وات است که با این مشخصات می تواند حجم زیادی از مواد غذایی مورد نظر شما را در کوتاهترین زمان ممکن سرخ نماید.
یکی دیگر ازویژگیهای این دستگاه قابلیت تنظیم درجه حرارت میباشدوشما میتوانید با توجه به مواد غذایی که میخواهید سرخ کنید درجه ی انرا تنظیم کنید.  این محصول به رنگ مشکی هم اکنون در فروشگاه تیارا کالا موجود می باشد و با 2 سال گارانتی معتبر به همراه ارسال رایگان به تمام نقاط ایران ارائه می شود. بنابراین اگر قصد خرید سرخ کن خوب و باکیفیت را دارید، پیشنهاد تیارا کالا خرید سرخ کن HD922فیلیپس میباشد .
 
 
ویژگی های سرخ کن فیلیپس مدل HD9220:
دارای نمایشگر چراغ
دارای دسته های عایق حرارت
دارای قابلیت تنظیم میزان حرارت دستگاه برای گرفتن نتیجه بهتر
قابلیت طبخ غذا با 80 درصد چربی کمتر نسبت به سرخ کن های متداول
دارای سیم قطع کن خودکار
دارای محفظه جمع آوری سیم
توان مصرفی: 1425 وات
ظرفیت: 0.8 کیلوگرم
مجهز به سیستم پخت هم زمان و جدا کننده مواد غذایی
 
 

برچسب ها:

مشخصات سرخ کن 9220 فیلیپس

سرخ کن بدون روغن فیلیپس

سرخ کن فیلیپس

سرخ کن پرفروش فیلیپس

بهترین قیمت

ارسال سریع

پرداخت امن

پشتیبانی سریع