اتو مو پرینسلی مدل PR101ATB

انتشار : 1397/11/01
+ 144 -127

داشتن موهای زیبا برای بیشتر افراد مهم است. زیبایی مو می‌تواند شامل رنگ مو، اندازه‌ی مو و حتی حالت و مدل مو باشد....


داشتن موهای زیبا برای بیشتر افراد مهم است. زیبایی مو می‌تواند شامل رنگ مو، اندازه‌ی مو و حتی حالت و مدل مو باشد.
برخی افراد دوست دارند که موهای حالت‌دار داشته باشند؛ اما برخی دیگر موهای صاف و بدون حالت را ترجیح می‌دهند. البته تمام این انتخاب‌ها بستگی به سلیقه‌دارد و گاهی باید سبک لباس نیز در انتخاب مدل و حالت مو در نظر گرفته شود.
اتو و حالت‌دهنده‌ی مو وسایلی هستند که می‌توان بدین منظور از آن‌ها کمک گرفت.
اتوی مو یا به اصطلاح صاف کننده مو در کمترین زمان موهای حالت دار و فر را به خوبی صاف میکند. اتوی مو بوسیله دو صفحه سرامیکی یا فلزی با استفاده از گرما موهای شما را بسیار لخت و صاف میکند. برای خرید یک اتوی موی خوب به جنس صفحه ( سرامیکی، کراتینی یا آلومینیومی)، عرض صفحات، شکل صفحه و درجه های حرارت توجه نمایید.
یکی از ابزارهای آرایشی قوی تولید شرکت «پرینسلی» مدل «PR101AT» است.
                             
صفحات اتو مو معمولا از جنس استیل یا سرامیک ساخته می‌شوند؛ اما باید گفت صفحه‌های سرامیکی برای سلامتی مو مناسب‌تر هستند؛ زیرا الکتریسیته را انتقال نمی‌دهند و دربرابر گرما مقاومت دارند؛ بنابراین میزان انتقال الکتریسیته به مو و ایجاد خطر به هنگام استفاده از اتو مو کاهش می‌یابد. کفه‌های سرامیکی به دلیل مقاومت دربرابر حرارت، دیرتر فرسوده می‌شوند و بر همین اساس، عمر بالاتری دارند. همچنین حرارتی که زیر کفه‎های سرامیکی ایجاد می‌شود، به‌خوبی در سطح سرامیک پخش شده و آن را داغ می‌کند. اتوهای مو در 3 سایز مختلف ساخته شده‌اند؛ اتوهای کفه پهن، کفه باریک ومتوسط.
 اتوی مو پرنسلی مدل PR101AT یکی از مدل های اتو مو از برند پرنسلی میباشد که با پوشش صفحات سرامیکی و باریک برای حالت دادن به موها و صاف کردن موهای کوتاه بسیار مناسب است. مدت زمان گرم شدن صفحات اتو  تنها 15  ثانیه می باشد و گستره دما از 80 الی 230 درجه سانتی گراد است. به علت حفظ ایمنی بیشتر در صورت 60 دقیقه بدون استفاده ماندن اتو به صورت خودکار خاموش می شود. 
                                
 
از ویژگی های مهم اتوی مو پرنسلی می توان به قابلیت تنظیم حرارت آن اشاره داشت. با استفاده از دکمه در نظر گرفته شده بر روی بدنه اتو می توانید حرارت مورد دلخواه خود را تنظیم کنید. صفحه نمایش موجود در بدنه اتو میزان حرارت صفحات را به شما نشان می دهد. طول سیم اتو250 سانتی متر است که یک اندازه استاندارد می باشد و برای راحتی در استفاده کابل قابلیت چرخش 360 درجه دارد. 
محصولات پرنسلی دارای 2 سال گارانتی می باشند و فروشگاه اینترنتی تیارا کالا نمایندگی فروش محصولات پرنسلی است.

جنس صفحات : تیتانیوم
نوع صفحات : باریک
مدت زمان گرم شدن : 15 ثانیه
بیشینه‌ی دما : 230 درجه‌ی سانتی‌گراد
سیستم خاموشی خودکار : بله
خاموشی خودکار پس از 60 دقیقه
قابلیت تنظیم دما : بله
سیم گردان : بله
طول سیم : 2.5 متر
سایر ویژگی‌ها
- قابلیت تنظیم دما از 80 تا 230 درجه سانتی‌گراد در بازه‌های 10 تایی
- دارای روکش چسبی مقاوم در برابر دما
- وزن: 250 گرم
- ابعاد: 28 × 3 × 2.5 سانتی‌متر
 
 
 
 

بهترین قیمت

ارسال سریع

پرداخت امن

پشتیبانی سریع