ظروف نچسب گرانیت

انتشار : 1396/12/06
+ 225 -214

درباره ظروف نچسب گرانیت تیارا


محصولات بازرگانی تیارا

ظروف نچسب گرانیت تیارا

ظروف نچسب گرانیت تیارا اصطلاحی است که این روزها به پوششی جدید اطلاق می شود، می گویند: ظروف گرانیتی یا پوشش گرانیت. در واقع ظروف نچسب گرانیت تیارا نوعی پوشش برای ظروف پخت و پز سرویس قابلمه  است که مدتی است به بازار عرضه شده.

سرویس قابلمه نچسب گرانیت ۸ پارچه تولید شده توسط شرکت تیارا است، این سرویس شامل سه قابلمه با سایزهای ۲۲ و ۲۶ و ۳۰ و یک تابه دو دسته سایز ۳۰ می باشد. ارتفاع قابلمه ها و تابه ی موجود در سرویس زیاد است که برای طبخ بسیاری از غذاها مناسب است.

سرویس قابلمه نچسب گرانیت تیارا با بدنه ی آلومینیومی تولید می شود که از استحکام بسیار خوبی برخوردار است، دسته های آن نیز فلزی و محکم است. همان طور که از نام و ظاهر آن پیداست پوشش آن گرانیتی است. شرکت تیارا امتحان خود را چندین سال پیش در تولید ظروف نچسب گرانیت که جزء بهترین های تولید داخلی در زمینه ظروف نچسب در بازار بود، پس داده است. پوشش به کار برده برای این سرویس نیز از نوع بسیار مرغوب است. این محصول از شرکت تیارا، مانند دیگر محصولات تولیدی این برند هر دو استاندارد پوشش و رنگ را داراست.
تیارا ظاهر بیرونی ظروف موجود در سرویس قابلمه گرانیتی را شبیه پوشش داخلی آن طراحی کرده در حالی که جنس آن ها کاملا متفاوت است. رنگ بیرونی ظروف این سرویس از جنس سیلیکون مقاوم است که با حرارت آسیب نمی بیند. شرکت تیارا، این سرویس قابلمه نچسب گرانیت را در چند رنگ تولید می کند. رنگ های تولیدی این سرویس: بنفش گرانیتی، قرمز گرانیتی و مشکی گرانیتی و برنز گرانیتی است.

این شرکت در زمینه ی ظروف پخت و پز، سرویس و تولید تکِ قابلمه، از آلومینیوم آلیاژی و آلومینیوم خالص بهره می بَرد و مطابق با استانداردها، پوشش های تفلون، سرامیک و گرانیت را با کیفیتی بسیار خوب و مطلوب روی بدنه های آلومینیومی پیاده می کند.

دستگیره ی باکالیتی و سیلیکونی که تیارا روی محصولات خود سوار می کند، حمل قابلمه از روی حرارت را راحت می سازد. جنس این دسته ها از مزایای تولیدات این شرکت به شمار می آید.

شرکت تیارا با استفاده از پوشش  که به لحاظ کیفیت جزء بهترین هاست، سرویس های نچسب گرانیت را تولید می کند. موضوع کیفیت در مورد پوشش های سرامیک و گرانیت هم صادق است. اما کاهش تدریجی نچسبی گرانیت در مورد این برند هم موضوعی انکار ناپذیر است. ناگفته نماند که به دلیل استفاده از سرامیکِ رنگ ِروشن، بستری برای لک گرفتن توسط مواد غذاییِ رنگی مانند زرشک و زردچوبه فراهم می شود که رنگ برنز روشن هم رنگ انتخابی تیارا است. نکته ی جالب توجه در مورد ظروف گرانیت نچسب آن این است که مانند تیارا جزو معدود برندهایی است که این پوشش را نه فقط روی بدنه ی آلومینیوم آلیاژی یا دایکاستی که روی آلومینیوم خالص هم پیاده سازی می کند. آلومینیوم خالص همان قابلمه ها با قطر کمتر و نازک است که معمولا با پوشش تفلون در بازار وجود دارد.

 

 

 

 

بهترین قیمت

ارسال سریع

پرداخت امن

پشتیبانی سریع